Verenigingsplatform Ledengroei zonder gedoe

De oplossing voor uw vereniging

Veel verenigingen doen hun ledenadministratie en -communicatie nog handmatig met excel/access óf in een pakket dat nog veel werk met zich mee brengt. Dat levert veel gedoe op voor de vereniging. Onderzoek wijst uit dat men bij kleinere verenigingen gemiddeld 3 uur per week bezig is met de leden- en financiële administratie. We zien dat handmatige administraties vaak leiden tot fouten in de ledengegevens cq gegevens niet actueel zijn.

Wat is het u waard de tijd die u aan administratie besteed minimaal te halveren en fouten in het ledenbestand te voorkomen?

Een gebruikersvriendelijke omgeving

Wij werken met de Nederlandse versie van een grote internationale cloud leverancier. Een CRM+ platform dat wij gebruiken als oplossing voor kleine- en middelgrote verenigingen die nu veel gedoe hebben in de interactie met hun leden.

U profiteert van de kennis van een leverancier met ruim 3500 medewerkers en 20 miljoen gebruikers wereldwijd. Onze kennis en ervaring zetten we in om de vereniging te helpen optimaal gebruik te maken van de rijke standaard functionaliteit. Duur extra maatwerk is niet nodig. Daardoor kunnen we u in 8 uur online brengen met uw ledenadministratie en kunt u er mee werken zonder technische kennis.

De voordelen van deze oplossing

• Gemakkelijk schaalbaar. Een toekomstvaste oplossing die meegroeit met de organisatie;
  • Geautomatiseerde informatieaanvragen en opvolging online;
  • Geïntegreerd email management, nieuwsbrieven en herinneringen;
  • Alle notities, acties, e-mails, telefoonnotities, documenten, facturen etc. in één overzicht bij de relatie;
  • Eenvoudig e-mails sturen en beantwoorden vanuit het systeem. Ze worden automatisch bij de relatie geregistreerd;
  • Facturen eenvoudig met een standaard sjablonen per e-mail verzenden en de betalingsstatus volgen;
  • Klanten hebben een eigen klantportaal;
  • 24x7 toegang via uw pc. Met je tablet en smartphone via de app.

Gemakkelijk starten

Wij helpen u met het importeren van uw ledendata. U ziet dan direct hoe gemakkelijk het is met de ledenadministratie te werken. Dit zonder enige verplichting omdat er in een gratis omgeving wordt gewerkt die eventueel geupgrade kan worden naar een betaalde licentie. Er is geen creditkaart nodig!

Garantie

We zijn met ledenplatform gestart vanuit het geloof dat we dé beste en betaalbare oplossing voor verenigingen bieden. Er zijn veel (deel)oplossingen op de markt. Na uitgebreid marktonderzoek biedt deze oplossing het grootste gemak en is zeer betaalbaar voor de waarde die het biedt. Internationaal scoort het als beste in vergelijking met o.a. Microsoft en Salesforce. Vanuit dit geloof in het product geven we garantie.

Mocht u onverhoopt na 4 weken niet tevreden zijn dan betaalt u ons niets. U werkt dan verder met uw huidige oplossing. Dus start vandaag nog zonder enig risico. De vereniging wordt er beter van.

Investering

Deze is gesplitst in licentiekosten en een eenmalig bedrag voor het opleveren van de ledenadministratie.

Voor de grote verenigingen bieden we ondersteuning bij het in kaart brengen van de vereisten, een businesscase, leveranciersselectie en implementatie.